söndag 3 juni 2012

Helgen och PB

I fredags var det jobb hela dan, men hann klämma in ett snabbpass. Matade på med bicepscurl och knäböj. Körde även lite mage.


En kille på gymet sa:
Ska du inte lägga på 20kilo till?
Nä sa jag. Jag kör hellre lite fler reps vill ju inte bli för musklig. *blink*
Då säger han:
Det är du ju redan.


Ha ha ha då har han inte sett biffiga brudar.


I helgen har vi varit stora familjen. Alltså 6barn. Och då blir det livat.
I lördags åkte vi på en utflykt. Långt ut i böleskogen. Och där fick barnen hålla de här små varelserna



Jag skulle gärna åka tillbaka och hämta ett par om några veckor men S gillar inte katter. Men det kanske går att övertala honom ;)
Kan ju vara bra att ha nu när vi ska flytta till landet. Så de kan ta alla möss.

Men vi fick en ny familjemedlem med oss hem Bombaz heter han. Och han är 13mån

Han ligger just nu här och fiser. Finns det nåt värre än hundfisar? ;)

Igår blev det vila. Men däremot en massa onyttigheter. Fy på mig.


Idag tog jag med familjen till Stonehill för att rasta oss allihop. Jag körde lite stationer. 1min på varje station.
Men innan dess körde jag lite dips och chins i utegymet där. Och det blev PB i dips. 20st (hoppas bara de är godkända)
Så då var det målet uppnått.
Nästa mål får bli 25 då :)


Jag somnade här i soffan en stund ikväll, var så trött. Och när jag vaknade var jag såååå sugen på gröt.
Så det fick bli en tallrik gröt så här på kvällskvisten. 


Hoppas du haft en bra helg!!!


Kramelikram



4 kommentarer:

  1. Vad heter hunden? Han ser jättetrevlig ut!:) Tuff & söt samtidigt, liksom:)
    WOW till 20 dips; det är jättegrymt presterat!!
    Krais:)

    SvaraRadera
  2. 20 dips? akta dig! du kommer få alldeles för muskliga armar! usch! ;)
    hihi
    kram!!

    SvaraRadera
  3. Mysigt med hund! Inte fel med någon som alltid är sugen på att följa med på tidiga morgonpromenixer! ;) Grymt PB på dipsen också!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vi ser att du är en träningsinriktad person. EthicSport erbjuder nu 25% rabatt på alla produkter! EthicSports kosttilskott är använda av italienska professinella idrottare och är dopingfree-testade och certifierade av det italienska hälsovårdsinstitutet. Kika in på vår hemsida om du är intresserad och köp gärna en produkt för att testa!

    SvaraRadera