lördag 9 juni 2012

Virrpanna

Veckan som varit har bara sprungit iväg. Och jag försöker minnas vad jag tränat och när jag tränat.
Men jag får faktiskt inte fram var, när och hur :/


Men jag har inte varit ngn latmask inte, det lovar jag.


Jag har fått så ont i skuldror/nacke. Har haft det till och från ett tag men inget som jag reflekterat över direkt.
Men efter att jag gjorde marklyft ja någon dag i början av veckan så har det blivit värre.
Det ilar ut i armarna och upp i nacken/huvudet ibland. Jag blir ovanligt trött och huvudet är som ett stort klot känns det som. 


På måndag ska jag iallafall till naprapaten så får han ta en titt.


Idag vet jag iallafall vad jag tränat. Det blev ett pass biceps och triceps. För dom har jag inte ont i. :)



Sen idag har jag gjort Proteinbröd till frukost. Sen prövade jag att göra proteinkakor som jag fick recept på utav Min kära arbetskamrat Therese.
Och ikväll blev det proteinpizza.

Det kommer recept sen :) 
Ska bara......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar