torsdag 31 maj 2012

Paket

Igår kom Paketen jag väntat på. Allihop på en gång.


Nästan som julafton :)


Mina sportbh:ar satt som en smäck.






Sen kom det byxor från Dcore. Väldans skönt material var det i Dessa byxor.



Och sen kom det jag inte kan vara utan.
Enligt mig utan att överdriva världens godaste Proteinpulver från Olimp som jag köper från Sportkost

Igår vart det vila, men idag hann jag med ett snabbpass innan jobb. Jag körde axlar och emellan körde jag även lite bänkpress.

Igårkväll testade jag på att göra proteinvåfflor. Slängde bara ihop lite. Typ så här:
2 hela ägg
2 äggvitor
lite dinkelmjöl kanske 1dl
bakepro ja kanske 1,25dl
mjölk ca 1dl
Lite vatten
Och bakpulver ca 1/2tsk

Det fick bära eller brista. Men det gick bra :) Blev supergoda

Det blev ca 6st våfflor
Jag tog lättkesella och blandade med lite lågkalorisylt och hade på.


Ikväll var det en snubbe och köpte vår tvbänk, så nu har vi typ inget kvar att flytta. ;) 
Har sålt det mesta.
Jo det är väl soffan då och en massa kartonger typ. He he 

Snart dax för kvällsdrink och titta på 
Du är vad du äter
Men tänk på:
Att du är även det du inte äter 

Och det vill du väl inte......



1 kommentar: