tisdag 15 maj 2012

Tjockisen börjar ana rutor igen ;)

Det blir mest träning av överkropp fortfarande, med tanke på min fot.
Testade köra knäböj igår men foten var inte så glad över att jag belastade den så. Men några set lätta blev det iallafall.


Idag har jag kört ett snabbpass bröst, mage och emellan även chins. 


Imorgon blir det vilodag, då hinner jag inte klämma in något pass. Men torsdag är ju röd dag = ledig. Så då blir det på´t igen.


Är så trött. Är det det gråa vädret? 
Snart juni ju och då får faktiskt sommaren pallra sig hit. Behöver SOL och VÄRME :)


Ha en bra kväll


Tjingeling!!!







3 kommentarer:

  1. Snygging! Och rutigt är fint på sommaren ;)

    SvaraRadera
  2. vet inte vem tjockisen är som du skriver om!
    men du är snygg!
    puss!
    glad helg!

    SvaraRadera
  3. Tack Emma :)

    Em Jag kände mig fakiskt ganska tjock ett tag ;) men nu är jag på spåret igen. :)
    Trevlig helg på dig med!!! Pöss

    SvaraRadera