fredag 11 maj 2012

Veckans träning

Ja du, kommer knappt ihåg vad jag tränat och när. 
Hm veckan har bara flugit iväg. 


Jag har istort sett bara tränat överkropp iallafall, eftersom foten inte är med mig riktigt än. Körde i och för sig benspark och abbductor. Så helt kom dom inte undan ;)


Och sen har jag gjort pb i dips. 14st blev det. Så nu är målet 10 avklarat så nu blir nästa mål 20.


Ikväll är det ganska lugnt här. Ebba är hos en kompis å ska sova över där. Och Ellen är på disco. Men ska i och för sig hämtas snart.


Ikväll blir det en film och godis. 
Jag har bestämt med mig själv att ha min lite friare dag på fredagar istället. För vi har alltid tacomys då och då är det lika bra att ta gottat på kvällen sen. Annars blir det ju nästan 2 unnardagar å det vill jag inte ha. 


Så så är det med det :)


Har förresten lyckats att gå ner 2,1kg på fem veckor. Å då har jag bara haft sockerförbud först 4 veckor. 
Ätit rätt och lagom mängd. Och sen haft en unnardag per vecka. Jag äter tillräckligt för att orka prestera bra på gymet och orka med min vardag. Men jag äter rätt. :) 
Och eftersom det har gått sakta neråt så är det ju inte musklerna som rykt förhoppningsvis. 
Så jag vill ner ca 1kg till men sen får jag nog öka matintaget lite så jag stannar på en vikt som känns bra. Vill känna mig bekväm i bikini men vill absolut inte bli något benrangel. Ska finnas lite å ta i och så vill jag inte att rumpan försvinner. Tycker det är snyggt med putrumpa ;)


Ha en bra kväll!!!


Kramelikram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar