torsdag 17 maj 2012

Igår vila, Idag

Blev det axlar.
Två övningar för baksida axlar
Axelpressar med hantlar
Militärpress superset med drag mot hakan i kabel
Fjärilen superset med enhandspressar med fart (jag kallar den så)


Efter passet blev det en proteindrink och två unna mig bollar som jag gjorde igår. De är allt för smarriga de där bollarna.



Igår kväll gjorde jag proteinugnspannkaka. Men jag la även i lite äpplen som jag rullat i sötningsmedel och kanel. Hur smarrigt som helst.


På sina ställen blev den lite lös så då kändes det och smakade det som vaniljsås :)


Nu ikväll fick jag städabstinens. Så garderoberna uppe blev rensade, massa skräp slängt. Och dammsugit, dammat och moppat. Så nu är det fint tills fredagen kommer :)

Snart blir det Du är vad du äter

Tjingeling!!!



1 kommentar:

  1. Bra jobbat i gymmet och i garderoben!:)
    Så mycket goda hälsosamma rätter du lagar, ser jättegott ut!:):)

    SvaraRadera