onsdag 2 maj 2012

Femkamp

Måste ju bjuda på lite bilder från vår Femkamp vi hade. 
Shit ! Vad kul det var. Det måste vi göra om snart igen. Eller något liknande i vartfall. Eller vad säger NI 25etimmare?


Jag testade klättring för första gången, å det är ju något som jag absolut skulle kunna tänka mig att börja med regelbundet. Hm vart jag nu ska få in det i mitt redan tighta liv. Men allt går om man vill. Right?!!?


Springer för livet i den uppblåsbara banan med spänd lina som drog en bakåt

Utmattad efter att åkt av tjurjäveln...

Vägrar släppa

Samuel i mänsklig bowling


Min ena hand blev lite blodig efter det här ;)


Förlåt Lina men denna vinnarmin måste ju bara få vara med ;)

Victoria kämpar emot repet som drar tillbaka

Therese ville inte vara med på bild

Har för mig att Mia inte vann denna match men hon är lika glad ändå :)

Våran gravida Sandra utmanar tjuren

Johan ska kämpa mot Lina


Sumo Samuel


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar