söndag 6 maj 2012

 I veckan som varit har jag klämt in alla kroppsdelar tror jag ;)


Nä axlar och bröst har jag glömt. Men axlarna fick nog lite när jag tränade armarna för jag fick träningsvärk i axlarna och det får jag ju knappt när jag väl tränat axlar. 
Märkligt det där.....



I torsdags testade jag att göra fluff för första gången. Har ju läst om det på många bloggar och det finns många varianter men den jag testade var den här Brudens recept

Jag hade i hallon å blåbär


Hur gott som helst och väldigt väldigt mättande

I fredags testade jag att göra proteincheesecake som vi avnjöt till fikat igår.


Idag tänkte jag att vi skulle ha lite skoj samtidigt som vi fick träning jag och ungarna. Vi åkte till Stonehill. Victor han valde att åka i rampen, vilket även lille Kid gjorde sen. Men tjejerna och jag körde lite tävlingar.
Vi körde idioten * flera
Sen gjorde vi stationer som bestod av upphopp, burpees, armhävningar och crunches. Och så sprang vi emellan.

Sen fick jag för mig att testa mina talanger ;) det gick bra till en början sen skulle jag bara göra en handvolt till. Trots att min gymnastiklärare Ulla lärde oss att när man börjar bli trött å man bara tänker:
Jag ska bara göra en gång till, då ska man låta bli för det är då skadorna kommer.
Och visst!!!
Jag hörde hur det knäckte till i foten när jag landade och jag skrek som en stucken gris. Men sen efter ett tag tyckte jag att det inte gjorde lika ont längre. Men nu dunkar det hela tiden. Fan oxå.... Har inte tid och lust med det här.....


Nu ska vi kolla film

Tjingeling!!!




1 kommentar: