tisdag 10 april 2012

Varning för känsliga tittare ;)

Helgen som varit har bestått av för mycket av det goda. Så nu har jag bestämt att jag ska ha sockerförbud på 4veckor. Möjligtvis en ruta 80% choklad till kaffet på fredagkvällen.


I lördags hade jag påskkatter här






I söndags var jag och barnen i skateparken och i en lekpark. Och det var roligt så länge det varade ;)




Snurrgungan var populär till och med för lille Kid
Men på vägen hem slutade det så här

En spya rätt ut i bilen
Sen somnade han


Även Ebba blev det för mycker snurr för

Nästa gång hoppar vi nog över den.....

Annars i helgen har jag varit ute på två morgonpw:s eller jag joggade emellan oxå.

Igår körde jag ett snabbpass axlar innan flyttstädet. Det blev:
Hantellyft åt sidan
Hantelpressar
Militärpress
Fjärilen
Och två för baksida axlar
Avslutade med drag till bröst i cc

 Idag körde jag lite ben och rumpa emellan jobben. Även här ett snabbpass med minimal vila. Hann med det här:

Frontböj
Knäböj
Utfall i smith
Kickback i cc
Knäböj med ett ben i taget med mig själv som vikt
Rumpmaskin
abbductor för in och utsida

Men det känns redan. Speciellt i rumpen. :) Fortsätter bygga brasiliansk rumpa ;) Går åt rätt håll iallafall. Du kör väl penntestet???

Måste visst lägga lite energi på vaderna oxå ser jag ;)

Nu blir det en smoothie och sen Godnatt

Kramelikram



2 kommentarer:

  1. haha men fy och skam, hoppas dom hade kul på gungan iaf då :O)

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha ja de hade kul så länge det varade ;)

    SvaraRadera