torsdag 12 april 2012

Offseason form och leverans

Tittade tillbaka på lite bilder när jag var nära tävling och tävlingsform. Är långt ifrån där idag. Man kan väl säga att jag är i en STOR offseason form. 
67kg. Jag trodde aldrig jag skulle gå upp så mycket. Men det var inget svårt ;)


Bild från 19 november Och nu ser man ut så här: 





Jag får väl se om det händer något nu när jag bestämt mig för 4veckors sockerförbud.
Sommaren är ju faktiskt snart här.

Idag fyller min Fina Ellen 9år. Hon fick välja middag idag och då väljer hon köttsoppa av alla rätter som finns. Hmmm. Men det fick bli det. Fast jag åt rester från igår istället för jag är inte så förtjust i det. Och mätt blir man ju inte heller.

Och eftersom det är torsdag så firar vi inte med tårta och sånt. Utan det blev en smarrig fruktsallad med grädde istället. Barn får ändå i sig för mycket socker idagens samhälle.

Jag hämtade ut min leverans idag oxå. Det smarriga Proteinpulvret från olimp av smaken vanilj som är Min favorit.

Fick även ett nyckelband. Tack så mycket :D 

Ha en nice Torsdagkväll!!!

Kramelikram


5 kommentarer:

  1. Ja visst är det lätt att gå upp... Jag är som en blyklump nu. =) Du ser fin ut iaf!

    SvaraRadera
  2. Johanna: Ja verkligen. Ändå har jag ganska bra koll på vad jag stoppar i mig mm. Men det verkar som förbränningen jag hade innan inte alls är samma nu. :/

    Emelie: Tack söta rara. Det var snällt sagt :) Det värmde ett gammalt hjärta ;)

    SvaraRadera
  3. Tack Ida :) det var snällt sagt :D

    SvaraRadera