fredag 6 april 2012

Glad påsk!!!

Idag är det då fredag fast det känns som lördag då va. 
Det har redan blivit för mycket av det goda och påsken har knappt börjat. Men men så kan det bli ibland.


Idag var jag på gymet och gjorde ett bonuspass. Skulle egentligen vilat och hade bara tänkt ta en pw. Men det öste ner imorse så då tog jag en tur till gymet istället. Visste inte riktigt vad jag skulle köra eftersom jag har träningsvärk i typ hela kroppen. Men det fick bli lite nedre rygg och mage.


Körde:


Goodmornings
Sidan med hantel
Ryggresningar med vikt
Ryggresningar sneda
Sidan i maskin
Sneda situps
Maskin för nedre rygg
Och magmaskin


Hade tänkt köra marklyft oxå men den var upptagen hela tiden så jag sket i det.
Körde 15min på steppen efteråt oxå.


Annars idag har jag umgåtts med min fd svägerska som har varit här sen igår. Vi har varit en sväng i nya huset oxå. 
Jag hämtade min stora pojk idag med. 


Nu sitter barnen och äter fredagsmys. Ebba har en kompis här som ska sova över. Så jag hoppas verkligen att de sover inatt. Man vet ju själv hur man var när man var liten. Man låg å pratade hela natten och var sen helt slut dagen efter.


Imorgon kommer min kära far med familj och hälsar på :)


Glad Påsk!!!


Puss och Kram




2 kommentarer:

  1. Intressant - du har alltså inget fast schema du följer?

    Glad påsk!

    SvaraRadera
  2. Nä just nu har jag inget fast schema som jag följet faktiskt. Mer än det jag har i huvudet.
    Som innebär att jag försöker gå igenom kroppen varje vecka. Och att jag försöker variera träningen. Dvs. Tyngre och färre reps. Och ibland lättare och fler reps. Och ibland dropset :)

    SvaraRadera