torsdag 5 april 2012

Torsdag, Fredag, Fredag, Torsdag. Blir förvirrad ju....

Ikväll har vi besök här. Min fd svägerska och hennes son är här och hälsar på. Trevligt. Det var lääänge sen vi sågs.


Redan igår kändes det som det skulle vara fredag idag och idag känns det verkligen som fredag. Så idag fick det bli tacos. Men vad ska man äta imorgon då??? Då är det ju Fredag fast det känns som lördag. Hmmm Vilket Ilandsproblem..... ;)


Annars idag har det varit jobb. Men innan min arbetskamrat kom så rev jag av ett väldigt snabbt pass. Körde lite bröst, triceps och ett par för baksida axlar. För det har jag glömt av att köra.


Blev det här:


Dips (har inte kunnat köra det på länge, mitt mål har länge innnan bröstkorr. att klara 10 men aldrig lyckats. Idag körde jag 9. Det var då fan att det inte gick en sista)


Bröstpress i smith
Hantelpress på lut.bänk
Dips på bänk med vikt
Hantelflyes
Framåtlutad med hantlar
Hög rodd
Avslutade med bröstövning i cc. Istället för att vila körde jag armhävningar emellan.


Ser ngt drogad ut Ha ha ha

På ett av jobben idag fick vi en liten påskpresent


Tack så mycket :)
Men inte bra att ge till mig ;)

Nähä nu ska jag umgås med min kärlek och fd svägerska
Ha en trevlig skärtorsdag vad du än har för dig.

Kramelikram





3 kommentarer: