onsdag 4 april 2012

Slutjobbat

Nu är det slutjobbat för idag. Blev lite väl länge idag. Men så blir det ibland. Men på fredag är jag ledig iallafall. :D


Men på måndag blir det jobb igen. Trots röd dag. Ja ja man får vara glad man har jobb ;)


Innan idag så jobbade jag med Fina Lina så kul att jobba med henne lite då och då igen. Saknat dig gumman :)


Vi hann med ett pass på gymet oxå imorse. Jag körde lite rygg och biceps.


Pullups (heter det så) :/
Chins (i hjälpmaskin)
Latsdrag
Hantelrodd
Enarmsrodd i kabel
"dra svärd"
Bicepscurl med Zstång
Bicepscurl med hantlar


Och benen då? Fick jag ngt kvitto på det? Jajemän. Även om det ofta blir snabbpass så är det inga mespass. ;P


Nähä nu är jag trötter så nu ska jag slappa en stund med min Kärlek innan sängdax.


Ha det gött!!!


Kramelikram



3 kommentarer:

  1. Trevligt pass.

    En fråga bara - tar hantelrodd och enarmsrodd i kabel olika på ryggen? Du kanske drar kabeln i någon annorlunda vinkel?

    SvaraRadera
  2. Vet ärligt talat inte. Men eftersom jag är lite ojämn starkt så tänkte jag att det kan vara bra att köra en sida åt gången. :)

    Detsamma Em :D

    SvaraRadera