tisdag 3 april 2012

Det rullar på

Idag hade vi vår andra visning på huset, kommer en igen imorgonbitti som ville se en gång till.
Så nu håller vi tummarna för att något händer.


Träningen rullar på. Igår körde jag ett snabbpass axlar och vader därefter stannade jag vid en backe och körde intervaller i 15min.


Idag tränade jag ben. Fokus på framsida. Så imorgon får jag se om jag får ngt kvitto på det.


Annars rullar det på som vanligt. 
Det är kortvecka vilket betyder mer jobb. Men jag längtar till fredagsmorgon. 
Då jag slipper ställa klockan. Fast får väl göra det ändå eftersom S ska upp och jobba. 
Och om inte jag väcker honom så kommer han la inte upp ;)


Är inget roligt på tv ikväll heller så vi får väl ägna oss åt annat istället.


Ha en trevlig tisdagkväll. Nu ska jag ta mig en smoothie :)


Tjingeling!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar