tisdag 17 april 2012

Nytt gym

Igår och idag har jag tränat med Fina Lina vi har denna vecka testat på sportlife. Vi fick en vecka gratis prova på. Variation förnöjer :)


Igår körde jag chins, dips och axlar. Å det känns idag.


Idag hade jag tänkt köra ben men ändrade mig i sista sekund. Bra att chocka kroppen med. Att lura den lite ;)


Så det blev bröst och biceps. Och det känns redan i biceps kan jag lova. 
När Lina körde lite mage så ställde jag mig på bandet och körde intervaller i 20min. Får ju öka på kondisen lite nu känner jag.


Idag har jag varit på utvecklingssamtal med Lilla E. Och skolan funkar bra. Det är bara hemma hon får vulkanutbrott. Men det viktigaste är ju att det går bra i skolan.


Imorgon blir det besök till barnfysiologen med stora E. Hon går på kontroll där varje år efter att hon hade njurbäcksinflammation för ett år sedan. Efter det blir det flyttstäd.


Så imorgon ser det ut som det blir vilodag.


Tjingeling!!!



1 kommentar:

  1. Det där med vulkanutbrott känner jag igen! Dom är jobbiga men huvudsaken är att dom bara händer hemma;).
    Blir lite inspererad av att följa dig så igår var jag o kollade in gubbens gym, dom har börjat med barnpassning där 2 kvällar i veckan så det lutar åt att börja:). Ha det gott! Kramar Stine

    SvaraRadera