söndag 15 april 2012

Gladiatorutmanare?!!?

Idag tog jag sovmorgon å en lugn morgon utan pw. Inte för att jag sov länge men ändå.


En stund efter frukost for jag till gymmet och körde lite baksida ben, vader. 
Hade egentligen tänkt att köra nedre del rygg oxå men piercaren tyckte att jag skulle hålla mig undan vissa övningar de närmsta dagarna så då fick det bli som det blev.


Efter gymmet idag så tog jag ett par unna mig bollar istället för banan som jag brukar annars. De måste ju vara perfekta att ta efter träning. Goda är de ju oxå :)




Efter lunch åkte vi till vårt "kråk" hus och städade lite. 
Barnen gick över till grannarna och kollade läget. De var borta en bra stund, så vi gick dit och kollade. 
De hade då hittat kompisar i form av både barn, hästar och får. Själv älskar jag ju hästar. :)


På vägen hem ringde ett stockholmsnummer. 
Tänkte vem är det?!!?
Svarade iallafall. Och då var det från metertv eller vad det heter. Jag sökte för ett tag sen till gladiatorerna. Är ju en rastlös själ och vill att det ska hända saker. 
Han frågade om jag fortfarande var intresserad av att ha chans till att bli utmanare. 
SJÄLVKLART!!!! Vad har jag att förlora? 
Inget..... 
Vet om att det är ett gäng som ska genomgå deras tester. Så jag är faktiskt riktigt glad bara över att de vill träffa mig och att jag får visa vad jag går för.


Nu blir det soffläge och ladda för en ny vecka


Jag säger bara:
Är utmanaren REDO?
JA JA JA JA JA JA JAJAJA


Kramelikram




6 kommentarer:

  1. Wow, vilken grej! Det är nog rätt tungt att köra ett gladiatorpass men säkert också sjukt kul.

    SvaraRadera
  2. Wooooohooo!! :D Du får köra järnet!! :)) så ses vi på uttagningen ;) vilken av dagarna ska du dit? Kram

    SvaraRadera
  3. Ja det är stort å coolt å säkert asjobbigt. Men fasen vad taggad jag är :))))

    emma ska du oxå dit? :)

    SvaraRadera
  4. Jobbigt = sjuktkul! :D Go, go, go!

    Lycka till på söndagen! Jag kommer köra på måndagen :)

    SvaraRadera
  5. Va kul,grattis:)Ge gärnet!

    SvaraRadera