söndag 22 april 2012

Veckans träning

Hade tänkt skriva om veckans resterande träning men jag fick hjärnsläpp. Ja ja i fredags och idag har jag iallafall vilodag.


Igår var det benens tur. Men jag kände för att köra ett pass med mer flås. Så det fick bli ett motionspass för benen.


Först gjorde jag en bana som bestod av:
Benspark
Knäböj
Utfall i smith
Kickback i cc för rumpan


Körde sammanlagt 4varv.


Sen körde jag:
Liggande bencurl
Sittande bencurl
Bollinrullningar med boll


Körde 3varv utan vila.


Sen körde jag:
Raka marklyft
hacksquat (för baksidan)
Squats
rumplyft ut å in med ben på bänk


Körde 3varv.


Avslutade sen med:


Benpress i maskin med olika fotsättningar supersettat med abbductor för utsida. 


Hade lite energi kvar så jag körde intervaller på bandet ca 20min oxå. Men det var lite jobbigt. Hjärnan ville men benen ville gärna vika sig. ;)


1 kommentar: