söndag 25 mars 2012

Veckans som varit



Då var det söndagkväll igen. Och då har jag visst fått som rutin att skriva lite. Bättre skriva lite än inget alls kanske. ;)


I veckan har jag kört mest snabbpass som jag slängt in lite här och där. 
Jag vet iallafall att jag gjorde ett pb i benpress. 
Jag är faktiskt inte viktkåt när det gäller knäböj eller benpress. 
Utan jag är noga med där att jag gör djupa. 


Men sen tänkte jag att jag skulle testa och inte göra fullt så djupa som jag brukar och sen satte jag ryggstödet lite mer uppåt. Känns som man blir starkare då.
Jag jobbade uppåt. Det sista jag gjorde innan jag vände neråt igen var 310kg 3rep *2


I fredags var jag tvungen att åka och handla innan det bar hemåt men min minste tyckte inte alls det var roligt. Gnällde sig igenom hela affären. Vilket är ovanligt. Och sen när vi kom hem då hade han somnat i bilen. Så han var nog bara fredagstrött.






Igår var Victor min store pojk med på gymet. Han gick mest på bandet och testade lite rodd mm. Men han prövade även lite av maskinerna.



Själv körde jag baksida ben och nedre rygg. Det blev:

Liggande lårcurl
Liggande lårcurl med ett ben i taget
Raka marklyft
Kickback i cc för rumpen
Goodmornings
Ryggresningar med vikt
Kronböj (tror jag det heter)

Idag tog jag en aktiv vilodag. 
Solen sken så jag tog med mig familjen till utegymet i stenkullen istället. Så fick vi lite träning allihop.

Kid i armgång

Jag i en rolig bana vi hittade


Jag och Victor tävlade men han ramlade och gav upp. Lika dålig förlorare som sin mor ;)




1 kommentar:

  1. Vilken härlig vecka! Såg dessutom himla kul ut i utegymmet...! :D

    SvaraRadera