tisdag 27 mars 2012

Byta gym

Åh vilket härlig väder vi fått. Idag var det 20grader. Underbart underbart.


Träningen denna vecka hittills:


Mån: Då blev det morgonpass (snabbis) innan jobb. 
Körde axlar och vader. Idag när jag vaknade hade jag dock träningsvärk i latsen. 
Ha ha så de kom tydligen med på ett hörn på ngt vis.


Övningar jag gjorde:
Hantellyft åt sidan
Hantelpress
Militärpress
Drag åt sidan i cc
Hög rodd
omvända flyes i cc (tror jag det heter)
Sittande vadpress
Ståendevadpress i maskin


På eftermiddagen fick jag en si så där 15min över så då åkte träningskläderna på igen och så sprang jag i brant backe. Kutade upp och joggade ner. Hur jobbigt som helst. Jag har verkligen ingen kondis. Så några sådana där minipass kan nog vara bra att lägga in i veckan.


Tis: Idag blev det träning mellan jobben. Ett förmiddagspass. 
Som Fina Lina sa:
En del de äter bulle just nu, VI! Vi tränar istället. ;)
Jag körde ben och lite mage.
Vi testade för oss ett nytt gym idag. Life lillabommen. Helt värdelöst enligt min mening. 
Nä nu har jag gjort mitt på Life. Imorgon blir det till att säga upp kortet och leta reda på ett nytt och bättre gym.


Övningar som hanns med idag var:


Benspark
En konstig maskin som skulle ta på rumpen men jag kände faktiskt mest i framsida lår. :/
Knäböj
Benpress i maskin
abbductor för utsida (framåtlutad)
Crunches på boll
Åt sidan i cc


Det var nog allt.


Är sjukt trött denna kväll. Så snart blir det en smoothie på frysta bär, vatten och casein. Sen säger jag 


GODNATT!!!!



2 kommentarer:

  1. Å nej! Jag som precis ska byta till Life. Vad är det för fel med dem?

    SvaraRadera
  2. Det är väl inget fel på life egentligen. Jag gillar ju life lerum och björkekärr. Men sen har jag varit på några mindre som jag inte tycker är ngt att hänga i julgranen. Å nu när jag ska flytta till annan ort så är det lite långt att åka till lerum varenda gång. Så det är oxå en av anledningarna :)

    SvaraRadera