söndag 11 mars 2012

Söndag

Då var snart helgen redan slut. Gått lika fort som alltid. 
Och Alla är lika trötta som vanligt dessa helger när vi är stora familjen. 
De leker bra på fredag em/kväll på lördagen går det upp och ner och sen på söndagen är det bråk bråk bråk.


Igår hade jag vilodag.
Men vad besviken jag blev när det inte var några gladiatorer :(
Så vi fick titta på mello istället. Tyvärr vann inte mina favoriter. Men det hade jag väl inte räknat med heller.


På förmiddagen tog tjejerna cyklar och inlines och gav sig ut i det fina vädret. S pojk var på handbollsmatch så jag och resten av ligan gick ut i lekparken och lekte gladiatorerna. :)






Kid tröttnade och Victor blev sur för att han inte vann så de började gräva istället ;)



Nu i eftermiddags var jag iväg på gymet en sväng tränade lite axlar och vader.


Det blev:
Militärpress 5set
Hantelpress 5set
Hantellyft åt sidan 4set
Sittande vadpress 5set
Stående vadpress 4set

Sen hann jag inte mer

Ha en skön söndagkväll

Kramelikram



2 kommentarer:

  1. Kul att leka gladiatorerna :) Helgerna går fruktansvärt snabbt, men nu en ny härlig vecka och snart helg igen :)
    Ha en bra vecka!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbara "Gladiator-moves"!
    Jag ser en Gladiator-tallang!!

    SvaraRadera