fredag 9 mars 2012

Fredags PB

Imorse blev det ett pass baksida ben och nedrerygg innan jobbet.


Körde det här:


Liggande bencurl 4set
Sittande bencurl 4set
Liggande bencurl 1ben i taget 3set
Ryggresningar med vikt 3set
Goodmornings 4set
Raka marklyft 4set
Avslutade med Marklyft började med 70kg och ökade uppåt. Förra gången jag körde gjorde tog jag 100kg som mest. Men idag blev det en etta på 110. Känns gött så här en fredag. :)


Sen när jag skulle gå och byta om kom ett sms från Emelie som jag skulle jobba med, att hennes tåg var försenat så då ställde jag mig på bandet i 20min. 
Men 10min av den tiden var väl kanske inte så effektiv för jag pratade med den grymme Louise

Ikväll har det varit tacosmys. Senare blir det väl ngt gott. Typ blåbär/hallon med lite glass.


Nu i helgen drar delar av Teamet till stockholm för fotografering av den grymme Binniam Eskender. Är faktiskt nu när jag sitter här väldans avis. Men jag valde att stanna hemma av olika anledningar.
Men det ska blir riktigt roligt att se Alla bilder sen. :)


Ha en skön, trevlig och underbar fredagkväll


Kramelikram



2 kommentarer:

  1. Starkt jobbat i marklyften! Du är ju galet stark!

    SvaraRadera
  2. Tack :) Ja ibland så. Men tyvärr inte i det jag vill vara stark i ;)

    SvaraRadera