lördag 17 mars 2012

JAG

har varit usel på att blogga denna vecka. Men sammanfattningsvis så har veckan bestått av jobb, sömn, mat, träning.


Men igår fick jag en rejäl chock. Jag visste att denna människa inte har alla hästar hemma. Men att hon var helt sjuk i huvudet trodde jag väl inte riktigt. Men det fick jag nu bevisat.
Hon tror hon straffar en människa men så fel. Det är helt andra som blir straffade. Men det upptäcker hon väl tids nog. Å då kanske det är försent. Men det är inte mitt problem, så vi rycker mest på axlarna och går vidare.....


Idag har jag varit och tränat baksida lår och nedre rygg/sidan. När jag sen skulle gå i en trappa så var jag skakis i benen så baksidan fick nog vad den tålde :)


Efter lunch åkte vi till kvibergs marknad. Har aldrig varit där förut. Där fanns typ allt. Allt ifrån skit till crocs. Det blev några crocs i min påse.


Ikväll är äntligen gladiatorerna tillbaka.
Och till det ska jag avnjuta en fruktsallad. För mandeläggen högg jag in på igår istället (å jag åt tills jag nästan spydde) så idag blir det den nyttiga linjen.


Ha en underbar kväll


Kramelikram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar