onsdag 7 mars 2012

Snabbt inlägg

Ingen tid till blogg. Å sen har jag varit så trött på kvällen så det skulle bara blivit svammel ändå. Som nu typ....


Vet inte vad jag ska skriva egentligen, men eftersom jag nu ändå sitter här och skriver så kan jag ju meddela att förra helgen blev det ingen träning. Hade tänkt träna i söndags men valde att priotera att lägga golv istället. Så nu är äntligen källaren färdig.


Men i måndags blev det ett snabbpass ben och mage. 
Det blev knäböj och benpress och däremellan magövningar av olika slag.


Igår tränade jag med Lina då tränade jag rygg och biceps. Det blev latsdrag brett å smalt (det funkar nu, men inte för tungt) Rodd med stång, "dra svärd", biceps med hantlar sittande på lite lut.bänk superset med zstång.
Och stående med zstång


Idag testade jag på att träna bröst igen funkade så där, men jag körde i smithen på lut.bänk, bröstpress med hantlar på lut.bänk och sen i cc. Så får se om det ger ngt kvitto imorgon. Körde även lite triceps.
Avslutade med 20min på bandet.


Imorgon blir det vila. Bara jobb hela dan.


Tjingeling!!!


Vet inte vad för djur jag liknar men ngt djur är det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar