lördag 3 mars 2012

tattoomässa

Igår kväll trodde jag att jag skulle somna som en liten gris, men jag vet inte vad det var. Jag var hur trött som helst men kunde inte somna.
När jag väl somnat så har jag varit vaken 1000ggr inatt :/


Idag skulle vi köpa golv till sista rummet. Å vad händer då? Jo golvet finns inte längre och är slut i hela göteborg och de visste inte när de skulle få in det igen. Vi å våran tur..... men tillslut tog hon på byggmax reda på att det fanns i uddevalla. Så vi fick åka dit å köpa.


Vi åkte sedan vidare till trollhättan till tatueringsmässan. När vi väl kommit in så går brandlarmet (som sagt våran vanliga "tur") Så lokalerna fick utrymmas och vi fick stå ute en bra stund. Men sen väl inne så var det bra :)


Det var en snubbe som precis hade tatuerat sin snopp. Han stog och visade alla som gick förbi. Men jag kunde inte med att ta upp mobilen och ta kort. Så Ni får använda fantasin ;)
Kommer faktiskt inte ihåg var det var för motiv....


Sen hittade jag en trevlig fiskdamm där fastnade jag typ :)


När vi kom hem så orkade vi faktiskt inte ställa oss och laga middag så det blev pizza idag.


Snart så är det dax för gladiatorerna :D


Ha en trevlig kväll!!!


Tjingeling



2 kommentarer:

  1. hahaha en sån tatuering får du väl ge din karl i födelsedagspresent! tänk så överraskad han ska bli ;)

    SvaraRadera
  2. Ha ha ja kanske det. Fast jag vet inte om han vill ha det, å inte jag heller för den delen ;)

    SvaraRadera