fredag 2 mars 2012

Fredag

Då var fredagen redan här igen. Jag tycker helgerna går fort men veckorna rusar ju iväg dom oxå.


I onsdags efter jobbet så tog jag och Lina en liten tur till gymet. 
Vi hoppade in på Life i hisingsbacka. 
Men vilket dåligt gym. Enligt mitt tycke. Så det blir nog inget mer besök där av mig iallafall.


Men trots att det mest kändes som jag for omkring som en yr höna så fick jag ett bra kvitto på det jag presterade. Jag körde Triceps, rygg (djup) klarade till och med göra några latsdrag fast bakom nacke.


Idag åker tjejerna till sin pappa. Så i helgen blir vi lilla familjen. Jag, Kärleken och Kid. Kan tänka mig att det blir till att lägga lite golv för det har ju inte hunnits. Jobbar ju hela kvällarna oxå. Men hoppas att jag slipper det snart. När man får mer ordning och reda på allt som ligger å flyter.


Sen har vi pratat lite om att besöka tattomässan. Så det blir det säkert eftersom vi båda tycker det är hur kul som helst. Kid ska ju in på det spåret i tid ;)





Ha nu en underbar FREDAG!!!


Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar