fredag 2 mars 2012

Fredagsfys, mys å skräck

Idag blev det fredagsfys efter jobbet. Nu har vi fredagsmys. Tacos har vi redan ätit. Lika gott som vanligt.
Sen blir det en fredagsskräckis.


Paranormalactivity 3








Idag tränade jag baksida ben å rumpen. 


Det var riktigt kvavt idag, blev yr flera ggr å svetten den typ sprutade. (inte riktigt då, men nästan) ;)


Jag körde iallafall det här:


Liggande bencurl superset med rumpspark i maskin. 5set blev det nog.
Raka marklyft superset med abbductor för utsida (rejält framåtlutad så det svider i skinkorna) 5set
Benspark bakåt i cc för rumpan superset med bollinrullningar 
3set.


Avslutade sen med 20min på bandet.


Ha nu en trevlig, skön, rolig Fredagkväll


Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Haha den tittade jag precis på också :)
    Usch bara ryser när jag ser dom förstår inte
    Varför jag ska envisas med att kolla är ju livrädd
    I flera veckor efteråt!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat i gymmet igår!;)
    Ha en fin lördag:)

    SvaraRadera