tisdag 28 februari 2012

Mål

Efter ett intag av No preload i morse så var mitt mål på gymet att jag imorgon ska ha svårt för att gå.
Ja det var ben (fokus framsida) som fick sitt idag och även lite biceps.


Var visst lite imma på glaset ;)


Fråga mig inte hur många reps och set jag körde. För jag körde bara på å ökade och ökade för att sen vända och gå neråt igen.


Det blev iallafall dessa övningar:
* Benspark
*Liggande benpress (bred fotsättning)
*Liggande benpress (smal fotsättning)
*Hacksquat
*Legpress (maskin)


Och för biceps blev det:
* Z-stång
*Rak stång i cc
*rep i cc
*enhands i cc


Annars idag har det varit jobb i form av flyttstäd. Väl hemma så fortsatte vi att riva golv.
Middagen idag blev mumsiga fetaostbiffar m. potatis. Blev många över oxå så nu har jag och S lunch i två dagar framöver. :)


Imorgon blir det jobb och träning med Fina Lina


Tjingeling!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar