fredag 30 mars 2012

Battle of scandinavia 2012

Idag har jag jobbat hemma, borta och även plockat i butik. 
Hemma jobbade jag för att vi ska ha visning i morgon. 
Så jag har putsat fönster och skurat och grejjat.
Putsa fönster är inte riktigt min grej, men det blev bättre än var det var innan iallafall.


I onsdags tränade jag rygg och biceps. Det har jag fått rejält kvitto på. :)


I torsdags vilade från gymet, fast jag tog en pw innan jobbet.


Idag har jag tränat bröst och triceps, blev ett ganska snabbt pass. Hann med det här iallafall:


Bröstpress i smith på lut.bänk
Försökte mig på några dips emellan.
Flyes i cc (heter det så) blev lite osäker ja ja supersettade med armhävningar iallafall.
Bröstpress med hantlar
Sen två övningar till för triceps som jag tappat namnet på i skrivande stund. Min hjärna är inte riktigt med. Den har tagit helg ;)



Nu blir det fruktsallad och Let´s Dance
Imorgon blir det upp i skaplig tid. Vi ska iväg och flyttstäda och sen ska jag och Lina åka till alingsås. Syns vi?





Tjingeling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar