tisdag 21 februari 2012

sjuk :(

Ja natten tills idag var inte den roligaste. Låg och vände å vred på mig hela natten. Hade så ont i magen. Fick spy en gång i natt oxå. Å feber på det med såklart. :(


Så någon träning har det inte blivit. Bara jobb. Det var jag tvungen till vare sig jag ville eller inte.


Men igår hann jag köra ett snabbpass axlar. Så det blev mest superset.
Militärpress - hantellyft åt sidan 5set


kabeldrag i cc liggandes för baksida axlar - sittande framåtlutad hantellyft åt sidan för baksidan. 4set


Hantelpressar 4set


drag mot hakan - drag i cc 3set


Ja det var nog det tror jag.


Sen igår var jag och Victoria och gjorde våra första Dermal Anchors. Kommer bli mkt snyggare sen när man får byta ut mot en fin pärla :)





2 kommentarer:

  1. fy fan vad snyggt!!

    fast piercade du dig när du var sjuk? det brukar de inte göra på de studios jag vet, infektionsrisken ökar väl rätt dramatiskt?

    krya på dig!!

    SvaraRadera
  2. Tack :)

    Jag var inte sjuk när jag gjorde den. Det blev jag på natten sen :(
    Annars hade de nog inte gjort det här heller.

    SvaraRadera