söndag 19 februari 2012

Pensionär

Ja jag känner mig som en gammal pensionär just nu. Ryggen den värker redan. Undrar hur det kommer kännas imorgon. ;)


Idag på gymet bestämde jag mig för att köra nedre rygg och testa på marklyft igen. Har inte kört det på läääänge.


Jag började med att köra goodmorning supersettat med sidan med hantel. Körde 4set.


Sen gav jag mig på marklyft. Vet inte hur många set eller rep. Men många set var det. Gick nerifrån och upp. Kom upp till 100kg idag. Men det blev bara 1rep på det. Inget PB. Men det kan jag ju inte begära av mig själv heller när jag inte har kört det på så länge.


Därefter gick jag och gjorde ryggresningar med vikt supersettat med vridningar i en maskin. (vet inte vad den heter)


Avslutade dagens pass med 20min på bandet.


Resten av dagen förutom att serva barn, laga mat, sköta tvätt så har jag och S lagt golv. Så nu är det "bara" ett rum kvar.


Hoppas Din söndag varit bra :)


Kramelikram



2 kommentarer: