lördag 18 februari 2012

Äntligen + PB

Äntligen ett pass på gymet igen efter 3 dagars vila. Jag är inte gjord för att vila så många dar i rad....


Idag blev det baksida ben, rumpa,vader och lite axlar.


Körde superset mellan liggande bencurl och sittande bencurl 4set
avslutade sen med dropset i liggande.


Sen körde jag superset mellan gynstolen för utsida (framåtlutad) och en maskin för rumpen. (vet inte vad den heter) 4set


Efter det körde jag i sittande legpress (fokus på baksidan) med fötterna i olika vinklar supersettat med gynstolen (insida) 4set. Har inte kört den på lääääänge. Men tänkte att någon nytta gör den la.


Sen sittande vadpress många set både lite lättare och många reps, tungt å färre reps och även negativa.


Sen tänkte jag att jag idag skulle fixa att få upp 17,5kg i sittande axelpress.
Jag är helt värdelös på den övningen. Det tog evigheter att öka i den från 12,5kg - 15kg.
Så idag blev det PB 5st rep på 17,5 med psykologisk hjälp bakom mig. Körde 3 set på det. (efter uppvärmning såklart)
Avslutade sen med ett set drop. 


Annars idag har vi varit å kollat på huset igen. Längtar tills vi får tillgång till det.


Senare blir det Gladiatorerna, fruktsallad och 
Den är så Grymt GOD :)


Ha en bra Lördag em/kväll


Kramelikram







3 kommentarer:

  1. Grymt jobbat, grattis med PB!
    Ha en strålande Gladiator-kväll:)

    SvaraRadera
  2. fan vad stark du är!! =) kram!!!!

    SvaraRadera
  3. Em Tack detsamma :) Kram

    Annelise Hoppas du hade en underbar lördag :) Kram

    SvaraRadera