torsdag 16 februari 2012

Paket

Hämtade ett paket igår ifrån sportkost.se



Och där i var det utan att överdriva sveriges godaste Protein med min favoritsmak Vanilj. :)


Också var det en burk eaa EAAnabol Xplode med effekt av EAA, med extra BCAA, samt L-glutamin och L-alanin.


Annars rullar livet på. Tränar gör jag när jag hinner. Så det blir ungerfär 4-5ggr/veckan.
Tyvärr har jag inte så mycket tid över, så bloggandet blir lidande.


Men då tycker jag att DU kan gå in och läsa Teammedlemmarnas bloggar. De skriver om sin träning, kost och mycket annat som är kul/bra att veta :)
Så vad väntar du på? 
Du hittar dom här till höger ----------->


Tjingeling!!!



4 kommentarer:

  1. Jag diggar bilden på dig! Du är så superfit med riktigt örn-blick!!! Så coolt!!

    SvaraRadera
  2. Håller helt med att deras vaniljprotein är det godaste proteinet :)

    Ha en bra helg!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja synd att jag är långt ifrån den formen nu ;)

    SvaraRadera