söndag 26 februari 2012

Helgens träning

I fredags hann jag och Lina med lite träning trots allt.
Det blev lite rygg (djup) och mage för mig.


Sittande rodd med smalt grepp och sen brett grepp
Ngn slags rodd i en maskin
crunches på boll, utan boll
sneda situps, russiantwist
Avslutade med 20 min på bandet


I lördags blev det baksidaben,rumpa


Liggande bencurl både med båda ben och ett ben/taget
Sittande bencurl
Utfall i smith
Raka marklyft
benspark i cc för rumpen
Avslutade med 20min på bandet.


Och idag blev det axlar å vader


Militärpress
Hantellyft åt sidan en arm i taget
Hantelpress en arm i taget och sen även med båda
Drag mot hakan i kabel
hög rodd för baksida axlar
sittande vadpress
stående i smith
stående i maskin
Avslutade med 20 min på bandet


En bra helg tycker jag allt. Så imorgon blir det vila.


Förresten!!! Du har väl inte missat Teamets nya logga -------->
Den är skapad av teamets medlem Annelise


Ha en bra söndagkväll


Kramelikram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar