lördag 28 januari 2012

Vilken morgon

Min store pojk kom igår. Och han hade glömt sin medicin. Så det var bara till att åka till ett apotek för att hämta. Trodde jag ja...


Fanns ingen i den dosen. Då bad jag apotekaren ringa några andra apotek i göteborg. Men icke.


Så denna morgon var inte rolig kan jag säga. Men jag och S bestämde oss för att skicka V och A till vattenpalatset för att V skulle få bli av med energi och för att de andra ska orka med honom idag.


Men efter att vi lämnat dom så åkte jag till apoteket här hemma och då hade de hans styrka här. Pust... Så tillbaka till vattenpalatset för att få i honom den. Så nu är helgen räddad. ;)
Och speciellt för honom själv. För man märker att han själv inte mår bra utan.


Nu har jag suttit ner en stund och läst bloggar medans min kärlek spikar lister. 
Snart ska E på kalas och vi andra ska åka och köpa lördagsgodis.


Tjingeling!!!

1 kommentar: