fredag 27 januari 2012

Rund är oxå en form

Jajemän det är det allt. 


Men efter att jag ställde mig på vågen förra lördagen (för jag var lite nyfiken) så har jag nu verkligen bestämt mig att nu får det vara skärpning.
Man kan inte äta godis, bullar varje dag. Nån måtta får det vara. 


Den här veckan har jag varit duktig och bara ätit bra mat. När jag äter lagom med Kolhydrater, protein och bra fetter så håller sig sockersuget borta ganska bra.


Idag har det varit full ös. Det är först nu som jag får sätta mig. Har knappt suttit ner när jag ätit.


Men nu ska jag njuta av lite färsk ananas, passionsfrukt och lite nötter.


Än så länge denna vecka så har jag varit på gymmet 3ggr. Och 1 powerwalk.


Har kört:
Ben (fokus framsida), Biceps. Har fortfarande träningsvärk från det passet.
Axlar och triceps gav oxå ett grymt kvitto.


Idag blev det:






Laddade med PWO. No preload den bästa jag har testat. Köpt från sportkost.se 
För att kunna köra ett tufft, snabbt och intensivt pass. 
Eftersom jag inte hade så mycket tid.
Det blev Rygg och mage
Latsdrag brett 4set
Latsdrag smalt 4set
Hantelrodd 4set
Ryggresningar med vikt 3set
Russian twist 4set
Och en magövning till som jag inte kommer på namnet på nu 4set












5 kommentarer:

  1. Ser bra ut ändå, trots godis och bullar! Grym rygg :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, rund är dessutom en fin form kan jag tycka! ;) Men kanske ändå bäst att få fason på mängden bullar och annat man petar i sig, i alla fall på vardagarna :) bra där!

    Himla fiffig freddagsfys-bild, fins risk att jag "lånar" den :o Fradagkvällar är för övrigt en grym träningstid, är mycket plats och utrymme på gymmet! :)

    SvaraRadera
  3. Hej på dig:) Bra pass där ser jag;):) Många fina övningar, hepp hepp;):)

    SvaraRadera
  4. Tack Tella :)

    emma ja jag gillar oxå den lite mer runda formen med betoning på LITE ;) Men jag gillar inte badringen som jag fått.
    Ta du den bilden. Har själv "snott" den ngnstans ;)

    Annelise Hej hej! Japp det känns idag ;)

    SvaraRadera