måndag 30 januari 2012

VAB och träning

Idag har jag varit hemma med lilleman som fortfarande är sjuk. Men jag har gjort lite jobb oxå som har gett frukt ;)


Innan lunch idag pälsade jag på oss och satte Kid i vagnen och begav oss ut på en pw i solen. Blev ca 7km. 


Sen i eftermiddag plockade Lina upp mig och vi åkte till gymet. Har sån träningsvärk i hela kroppen förutom framsida ben och biceps. Så det fick bli lite av det. Blev det här:


Knäböj 5set eller så var det 6
Utfall i smith med främre benet på pall 
(fokuserade på att det verkligen skulle bränna i framsida ben. Och det gjorde det.) 4set per ben
Benspark 3set
Benspark med 1 ben i taget 2set per ben
Benpress med smal fotsättning 3set


Däremellan körde jag biceps. 3 övningar (vet dock inte vad övningarna heter) ;)


bild hittad på google

2 kommentarer:

  1. Ja han blev jätteglad så jag tror att han var hungrig och banan ger jue snabb energi som sagt var... Tror att det är denna killen som det har stått om i tidningen som bor i ett litet tält i skogen... Fryser bara jag tänker på det... :P

    Hoppas att han kryar på sig snart! :)

    Ha en härlig dag du med! Kraam!

    SvaraRadera
  2. Ja fy sjutton vad skulle jag inte göra för min säng och duntäcke lixom... ;) Men tur ändå att det inte är lika kallt som dom två senaste vintrarna... :P

    SvaraRadera