söndag 29 januari 2012

Dagens träning

Var på gymet när de öppnade idag. 
Hade egentligen bara bröst kvar att träna så jag körde lite axlar och mage oxå.


Det blev det här:


För bröst
på lut.bänk i smith 4set
Flyes på lut.bänk 4set varav det sista dropset
bröstpress i maskin 3set


För axlar blev det
Hantellyft åt sidan 5set
Hantelpress 3set
Hantelpress med 1arm åt gången 1set


Mage
Sneda crunches 3*15 varje sida
Fällkniven 3*10 (med boll)
Plankan med 15kg på ryggen (när jag inte orkade mer gick jag ner på knä) 2* 1min
Avslutade med att göra så många armhävningar jag orkade. Vet dock inte hur många för jag räknade inte.


Nu gör jag inte så mycket. Tar hand om lilleman som är krasslig. Servar honom. 


Kärleken är iväg med Sin pojk som först har match, sen skjutsa Sin dotter som ska på innebandyträning. Min store pojk är med dom. För han ska till tåget sen.


Jag ska snart iväg med Ebba som ska på kalas.
Och då är det bara jag, Kid och Ellen kvar så jag tänkte vi kunde kolla på en film och bara mysa :)



1 kommentar:

  1. Ja för dom pengarna så var det verkligen ett kap! Och så slipper jag att kapa av mig fingrarna på någon kniv... :D

    Du får göra dig kladdkakan och ta hand om dig oxå... Hoppas att lilleman piggnar till snart!

    Ha en mysig kväll! Kraam!

    SvaraRadera