tisdag 31 januari 2012

Värker överallt

Oj oj vilken träningsvärk jag har. Igår hade jag i nästan hela kroppen men idag har jag i HELA kroppen. Gött ;)


Hoppas jag kan gå imorgon bara.


Idag hoppar jag gymmet. Har ju varit där 4 dar i rad så en dag vila är behövligt. 
Däremot blev det en pw med lilleman i vagnen idag innan lunch och innan benen blev som cement ;)


Fick inspiration till dagens middag av Linda ett recept hon fått av Madde

Det är lax, wokgrönsaker, råris (jag hade fullkornsris), kokosmjölk, sen hade jag även i en krydda som jag inte minns namnet på nu. Men herregud vad gott det blev :D



Nu ska jag gå ner till tjejerna som håller på att slå ihjäl varann (låter det som)

Chip Chop!!!

1 kommentar:

  1. Lät som ett gott recept :-) Enkelt, gott och nyttigt är också min melodi, hehe. Ha en fin kväll.

    SvaraRadera