fredag 13 januari 2012

Det var inga pojkar...

Igår och idag har det varit vila från gymet. Dagarna har istället varit fullspäckade med jobb. 
Jag och Victoria har haft med oss vår nya medarbetare Mia. En go och glad brud som passar perfekt in i vårat gäng. :)

Men i onsdags körde jag ett snabbpass (ja det blir många snabbpass nu för tiden)
Det blev axlar och lite bröst.



Känns som jag inte har några muskler kvar sen deffen innan lucia. Känns som det bara är fett kvar.
 (obs! jag menar inte att jag är fet nu.)

Vi har alla barn denna helg, så det är fullt ös medvetslös. Men jag ska iallafall försöka ta mig en sväng till gymet imorgonbitti.
Sen imorgon em ska jag och Fina Lina iväg på ngt som kan gå hur som helst. Mer om det imorgon ;)

Idag när vi var ute och for med vita faran så hamnade vi bakom en annan städbil. 
Städpojkarna
Vi blev nyfikna på vad det var för några, så vi körde om och det var inga pojkar där inte....


Möjligtvis att den person längst bak är en kille då ;)

Ikväll ska jag mysa till det med lite färsk ananas och nötter. Blev så himla sugen på det när jag var och handlade.

Ha en bra kväll!!!

Chip Chop


3 kommentarer:

  1. Du är ju jättefin!:)
    Har det möjligtvis med en stång att göra imon?:) Isf ses vi!

    SvaraRadera
  2. haha, förstår att det måste kännas som en stor förändring deff vs vanligt vältränad ;)

    SvaraRadera
  3. alltså..jag menar också såklart att du inte är fet eller så, haha.såg att inlägget blev lite knasigt skrivet. Tänker ju att man vänjer sig snabbt vid en form och så fort den förändras så känns det lite knasigt :) Du är ju i grym form

    SvaraRadera