söndag 15 januari 2012

Gårdagen och dagen

Igår morse blev det ett morgonpass på gymet. Jag körde ben, fokus baksida, en massa rumpövningar och biceps.


Tränade i dessa sköna byxor. Var ett tag sedan jag hade dem. Hade glömt hur sköna de är.




Sen på eftermiddagen var jag och Fina Lina iväg på prova på poledance. Och oj vad roligt det var men svårt. Jag är ju sån att jag vill kunna allt på en gång. Men det funkar ju inte riktigt så tyvärr.





Nästa gång får jag pröva på det här som instruktören visade innan vi skulle gå.


Idag skulle jag tränat triceps och lite axlar hade jag tänkt. 
Men det har inte hunnits med. 
För vi fick en otrevlig överraskning när vi skulle bryta upp och byta golv i källaren. 
Det kom en sån svidande stank och det var lager på lager på betonggolvet så det har inte fått andats så det är mögel/fuktskada i hela källaren. 
Så vi har ägnat åt oss att tömma ett par rum och riva ut mm. 
Kul!!! Det var de semesterpengarna det.... :(

Nu ska vi iallfall sätta oss i soffan och titta på en film och glömma eländet för en stund.






5 kommentarer:

  1. Det ser verkligen svårt ut, poledancing. Kul att få testa :-)

    SvaraRadera
  2. Poledance är ju så roligt!

    SvaraRadera
  3. Du ser duktig ut! Du kan nog bli riktigt duktig på detdär ser det ut som!! Cool träning!
    Du är extremt stark i coremusklerna om hänger rakt ut från stången på det sättet där asså!!

    SvaraRadera
  4. Hi hi ser roligt ut! Ryggen din är kanon!!!

    /Therese

    SvaraRadera
  5. Ser ut som du gjort det där förut ;-) hihi jag hade nog gjort Gabriella i desperate housewifes :-)

    SvaraRadera