måndag 5 december 2011

Resan över

Då var resan över!!!


Det blev en 11:e plats för mig. Är otroligt nöjd med min insats och min form. Det är huvudsaken :)


Ett stort Tack till Alla fina ord, peppningar, kommentarer från början till slut av alla härliga fina vänner, bekanta, fb vänner, bloggläsare. Finns inte ord för hur mycket det betytt/betyder.


Och Ett stort tack till Coach Madde som varit med mig från början till slut!
Och Tack till Coach Minette som har hjälpt till med posering och allt backstage mm.


Men framförallt Det största Tacket ger jag till min underbara man Samuel, som har gjort detta möjligt för mig. Hade aldrig funkat utan honom. Älskar dig!!!


Kommer skriva mer om tankar, funderingar, reflektioner, tävlingen vid ett annat tillfälle när jag har mer tid.


Nu tillbaka till vardagen!!!


Ha en bra dag


Kramelikram


foto av: Binniam Eskender

Fotot taget av Binniam Eskender

1 kommentar: