onsdag 7 december 2011

Min berättelse

Hade ju tänkt skriva lite om tävlingen. Före, under och efter.


Börjar med att skriva om fredagen. Dagen före tävling.


På kvällen var det dax för registrering, inmätning och färgläggning.


På registreringen fick man ta på sin svarta bikini och ställa sig i kö. När det var dax för min tur så mätte dom en så man hamnade i rätt klass. Sen fick man sin nummerlapp och så var det klart.


Jag la min första färg ca kl 19.00. Och det var verkligen konstigt. Det var bara till att klä av sig allt och då menar jag allt och gå in och ställa sig i ett ledigt bås. Ta på sig en plastmössa och sen började de spruta. Sen fick man stå där ett tag tills man torkat någorlunda. Och det var både tjejer och killar som sprang där in och ut, en efter en. Spritt språngande nakna. Samtidigt som det kändes väldigt konstigt så kändes det ändå helt normalt. 
Det var som en annan liten värld liksom.


Sen träffade vi coacherna. Vi pratade och kollade formerna för att se vad och hur mkt vi skulle äta resten av kvällen. Och jag hade fortfarande vätska kvar i kroppen så jag fick äta potatis och riskakor  tills jag somnade typ. Men det har nog aldrig varit så gott med potatis ;)


Andra lagret färg la jag vid 21.30
Sen åkte vi till hotellet. För att komma till ro och så småningom somna. Vi hade sån fin utsikt på hotellet.




Inte fy skam va?

Tog några egokort oxå för att se hur "snyggt" brun man var ;)


Och en spännis ;)


Fortsättning följer! Nu ska jag kolla på bonde söker fru :)

Kramelikram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar