fredag 2 december 2011

Tiden Tickar

Oj vad tiden går fort idag då.


Nu har jag snart allt klart på min lista.


Igår var det helkroppsvaxning, färg och plock av bryn.


Idag har jag varit och gjort naglar. Har aldrig haft det så det är lite jobbigt. Ovant.
Gjorde även tånaglarna lite fina.


Nu ska jag iväg å hämta tjejerna på skolan, de ska till sin pappa.


Sen ska jag hämta mina bikinisar i stan oxå, får jag ju för tusan inte glömma.


Sen hem och duscha. Sen kommer "farmor" hit som ska vara här hela helgen och ta hand om de andra barnen.


Sen ska vi iväg och checka in på hotellet, Kl. 19.00 ska jag vara på plats för min första sprayning, sen är det inregistrering och mätning inför tävlingen imorgon.
Sista sprayningen har jag kl 21.30


Sen är det godnatt!!!


Så ser min dag ut, hur ser din ut? :)


Kramelikram



2 kommentarer:

  1. Önskar dig den bästa dagen " ever" !!!
    Ha en fantastisk dag idag på alla tänkliga sätt;)!!!
    Heja Petea!:):):)

    SvaraRadera
  2. Väntar med spänning att få veta hur det har gått!! :)

    SvaraRadera