torsdag 24 november 2011

Onödigt inlägg

Egentligen ska jag inte skriva detta inlägg. För jag har inget positivt att säga.


Dagen började med en pw. Sen när jag kom hem från den så upptäckte jag att vattnet inte funkade....... kul!!! NOT.... Hur skulle jag nu kunna göra gröt???


Men eftersom jag har en sån underbar sambo så tog han och körde iväg till shell och hämtade några flaskor vatten. Bättre man får man leta efter. Nä förresten finns ingen bättre. Så det så!!!


Sen iväg på passet jag verkligen inte sett fram emot. Benpass med 30min cardio efteråt. 
Med en dålig start på morgonen, 0 energi i kroppen, å när man kollar sig i speglen och bara ser något magert. Och så ge sig på denna stora muskelgrupp som BEN då känns livet som hell....


Tur jag var ensam på gymet idag för jag bara grät och grät. Men jag körde så gott det gick. Det blev benspark, knäböj, utfall i smith, benpress, raka marklyft, liggande bencurl och vader i benpress. Och så cardio efter det. 


Efter att passet var gjort och efter en massa härliga, värmande kommentarer på fb så kändes det lite bättre. Och jag hade kraft nog att bita ihop så jag kunde sköta jobb och hålla humöret så att inte min stackars arbetskamrat skulle bli lidande.


Nu känns det lite lättare oxå eftersom det som är kvar i träningsväg, det fixar jag.


Imorgon är det sista pw:n för denna vecka och sista specifika muskelpasset.
På lördag är det VILA
Söndag 45min intervaller.


Sen nästa vecka är det 3 morgonpromenader och två helkroppspass så det känns lugnt. Intalar mig iallafall att det är lugnt ;)


Nu känns det som John Blund kommer snart


Natti natti


1 kommentar:

  1. Du är verkligen stark! Inte länge kvar nu. Du klarar det!

    SvaraRadera