onsdag 23 november 2011

Det rullar på

Ja allt rullar på. Jag går mina morgonpromenader, kör mina gympass, lite cardio efter gymet. Äter den mat jag blivit beordrad.


Känner att jag blir tröttare och tröttare, svagare och svagare. Precis som det ska vara antar jag ;)


Men jag tycker inte jag ser mycket ut för världen faktiskt. Visst blir jag mindre men det känns som jag inte har en muskel kvar på kroppen. Antingen är det hjärnspöken (hoppas det) eller så är det så.


Hade jag vetat det jag vet idag så hade jag satsat på att bygga ett år till innan tävling. 
Känns som jag styrketränat för lite tid. Men men nu är det som det är och jag är ändå nöjd att jag tagit mig så här långt. 
Nu är det bara typ 10dagar kvar. Så det är bara till att göra det bästa av situationen.


I kväll var vi på skolan. Ellens klass hade rymd dropin. De har läst, gjort böcker, pysslat om rymden. Så idag fick vi se allt fint de gjort och så hade de framträdande där de sjöng och berättade om olika planeter. De var så duktiga :)



Snart blir det Bonde söker fru med kesella i min hand. Innan mina ögon stängs.

Natti natti

2 kommentarer:

  1. tänk på att du är ganska tom i musklerna nu också... men jag håller med... man blir betydligt mindre än man tror när man deffar ner sig. Dock tycker jag att du har mycket muskler och du kommer att se grym ut på scenen!

    SvaraRadera
  2. Håller alla tummar och tår för dig nästa helg... jag och några kompisar kommer å kikar på dig. Lycka till nu det sista. Tror på dig!
    Kram

    SvaraRadera