fredag 25 november 2011

Positivt

Ska försöka mig på ett lite mer positivt inlägg idag.


Dagen började 4.15 med en pw på 60min. Den gick inte snabbt men jag gjorde den. Och på promenaden såg jag en räv. Inte varje dag jag ser en räv på så nära håll.


Sen innan jobbet var det gymdax. Idag körde jag rygg och mage. Jag gick där och krigade med flugvikterna. Men jag gjorde det iallafall.


Sen har det varit en lång och intensiv dag på jobbet. Men jag och Victoria samarbetar så bra så det flöt på fint. :) 


Nu till positiva saker som jag ser fram emot det närmsta.


* Morgondagen Lördag = sovmorgon, heldags vila.
* Lördag eller Söndag = Träffa fina Lina som ska testa frisyrer på mitt hår.


* Torsdag = Ledig från jobbet, då ska det helkroppsvaxas (aj) och färga och plocka bryn på KS hudvård som jag fått bra priser av. :)


* Fredag = Då ska det fixas naglar på KS hudvård
Barn ska lämnas, jag och Älskling ska checka in på hotell Gothia Tower, Det ska läggas färg, inregistering till tävling. 


*Lördag = Tävlingsdax!!! Är sjukt nervös men nu när jag kämpat ända hit så är det bara till att ställa sig på scen och le, och bara hoppas på att inte svimma av skräck. ;)


Efter tävlingen och på kvällen ska jag ÄTA
Och jag och S ska checka in på ett annat hotell för att tillbringa natten där i lugn och ro utan barn.


*Söndag = ÄTA Hotellfrukost :)
*Tisdag = ÄTA lunch ute. För mig blir det raggmunkar och fläsk. (som jag längtat)


Mycket mat jag ser fram emot ;) He he


För en stund sen tände jag ljus, det är mitt fredagsmys. Sen blir det till att titta på Idol och äta kesella i lugn och ro med den bästa i världen. Min Samuel



2 kommentarer:

  1. Du är super duktig gumman!! Du inspirerar mig varje dag när jag inte orkar kämpa pga av värken och jag lägger om träningen och försöker igen. Målet är att klara av 75% jobb, 3 barn och vardagslivet, tur att jag precis som du har världens bästa make:)! Nu är du snart framme vid ditt mål och jag hejar högljudd på dig:)! Kramar Stine

    SvaraRadera
  2. :):) UNDERBART!!!
    Kommande vecka låter riktigt rolig, detaljer som ska på plats:)
    Du är så grymt bra!!!
    Vilken superfin bild av er två!
    Kraaam:)

    SvaraRadera