lördag 5 november 2011

Formcheck

Idag var det åter dax att ställa sig på vågen.


Den visade 60kg -0,8 sen förra veckan


Nu är det bara 4veckor kvar. Veckorna och dagarna bara rusar iväg.


Träffade fina Johanna idag. Hon var oxå och tränade posering med Minette.


Nu gäller det att nöta nöta nöta för att få det att sitta. Att det ska vara så svårt. Det ser ju så lätt ut.


Men idag var ju S med så nu vet han hur det ska se ut så att han kan rätta mig när jag övar här hemma. Så nu kanske övningen ger resultat hädanefter.


Nu ska jag slänga i lite färg i mitt hår, har en hemsk utväxt. Sen blir det till att laga middag. Och vad kan det bli idag?


JO!!! Tacos såklart :D


Ha en underbar Lördag!!!


Kramelikram



Vi lyssnar duktigt på coach Minette

3 kommentarer:

  1. Sinnessjuk snygg rygg Petra!!! Jag nästan dreglar här borta. ;-) Looking very good! Hoppas vi hinner ge varandra en kram backstage så jag kan önska dig lycka till. Kör du korta klassen? Coachar en tjej till -163. Stor kram och kör hårt nu sista biten! Du är grym, morsan!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat fina du! ser riktigt grymt ut på bilderna!! så imponerad av dig!

    SvaraRadera
  3. Å va gott med tacos! Snygga bilder :)

    SvaraRadera