lördag 5 november 2011

Lördag och....

Lördag och Fridag


Härligt härligt :)


Vaknade i morse kl 4 helt jättepigg, Kul not......
Förmodligen för att kroppen ställt in sig på att gå upp den tiden, men oxå för att jag längtade efter dagens frukost ;)


Somnade iallafall om efter ca 1 1/2 timme och sov till 7.


Frukosten njöt jag av som vanligt, satt länge och åt sakta och bara njöt.
Det blev Gott bröd som jag värmde lite i ugnen. Vaniljyoughurt med lite frön, bär och kanel, ägg och så två stora glas Brämhults Apelsinjuice. 


Läste idag på en sida att det på måndag är kladdkakansdag. Kul för dom som kan njuta av det ;)
Men efter den 3dec kan jag äta hur mkt kladdkaka jag vill, så det så :P


Idag ska jag till Life majorna och träna lite posering med Minette. S ska följa med oxå så han lär sig hur det ska se ut, så han kan rätta mig när jag gör fel här hemma.


Chip Chop!!!


Hittade denna bild när jag googlade. Precis så här kladdig ska den vara :)


2 kommentarer:

  1. Hihi, jag ska också träffa Minette idag och John ska med för att lära sig! Vi kanske ses då! =)

    SvaraRadera
  2. :):) Åååh, vad fint du har mysat imorse med din frukost; underbart!

    Vilken lustig ide med "kak dagar"... tänk på allt man "firar" och kan fira framför en sockerbomb- dag...? Socker kan ju vara så dåligt för kroppen ju...

    SvaraRadera