söndag 6 november 2011

Ändringar

Har tagit mig friheten till lite ändringar på mitt träningsupplägg. 
Idag var det egentligen bara dax för 45min intervaller.


Men eftersom vi ska iväg till Stockholm på onsdag så blir det ju ingen gymträning då. 
Så då gjorde jag så att jag körde morgondagens styrkepass idag, å imorgon blir det då tisdagens och på tisdag onsdagens.
Här ska inget hoppas över ;)


Annars idag så är det som vanligt på söndagar. Jag vet inte varför. Men varje söndag så känner jag mig såååå nere. Vill bara skita iallt.


Så jag vill bara gå och lägga mig och hoppas på att morgondagen känns ok. Brukar ju vara så iallafall.


Färgade ju håret igår oxå. Visst jag vill ha rött, men shit vad rött det blev i utväxten. Ja ja får väl lägga i nån toning om det inte blir bättre. Har inte orkat bry mig idag.


Ha en bra kväll!!!


Natti natti








2 kommentarer:

  1. Bra ändringar tycker jag..! :) Söndagar är ångest dagar. Örn när man inte deffar, oftast för dom som gillar att festa åtminstone ;) nu är det inte mer än ynka 3 söndagar kvar. För den här gången. Go, go, go!

    Fint ressultat på gårdagen vägning också :) ses på onsdag!

    SvaraRadera
  2. Känner samma sak på söndagar... veckans värsta dag. Hela dagen är en enda lång tristess, målbilden känns otydlig o s v. Men imorgon är en ny dag, ny vecka med nya möjligheter. Blir ju jättekul på onsdag! Kul att äntligen träffas live! =) Kram

    SvaraRadera