söndag 20 november 2011

Söndag = Hatdag

Söndagar har blivit hatdagar under deffen. Fråga mig inte varför, för det vet jag inte. Men den här söndagen har varit ok. Åtminstone halva första delen.


Fick en sovmorgon, slapp vakna till ongar som gapade och skrek. Min storepojk fyllde som sagt år idag. 11 hela år. Oj oj oj vad tiden går.


Han fick själv välja vad han ville ha i tårtan och dekorera den själv. Han valde att ha banan, vaniljkräm, nutella i tårtan. Sen grädde på med lite kiwi mm. Alla gillade tårtan. Så jag var lite lite sur. Hade gärna oxå smakat. Men fick stå över denna gång.




Idag valde jag att lägga mitt intervallpass på kvällen innan middag istället för som jag brukar på morgonen.

Det var riktigt segt idag. Hela kroppen och hjärnan skrek:
JAG VILL INTE!!!

Men jag gjorde det jag skulle såklart.
Nu blir det till att förbereda morgondagen sen ropar soffan väldigt HÖGT på mig!!!

Natti natti!!!

Lite bilder från gårdagen








1 kommentar:

  1. Jättefin tårta! Koncentrerad, musklig (!!) tjej på bilden!!!

    SvaraRadera